KARTA GWARANCYJNA
Warunki gwarancji:
- Gwarancja jest ważna na terenie Polski i dotyczy produktów firmy „GRUPA OGRODZENIOWA” zakupionych i zamontowanych na terenie Polski.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji dotyczy wad powstałych z przyczyn tkwiących w materiale i procesie produkcji. W przypadku składowania i magazynowania produktu przed zamontowaniem, produkt powinien być przechowywany w pomieszczeniach suchych, przewiewnych, nie narażonych na promieniowanie słoneczne.
- Zgłoszenie reklamacji należy dokonywać w formie pisemnej w firmie w której został dokonany zakup. Listownie na adres siedziby bądź adres mailowy biuro@grupaogrodzeniowa.pl
- Podstawą do wnoszenia roszczeń z tytułu gwarancji jest paragon lub faktura zakupu.
- Ocena wzrokowa elementów używanych na zewnątrz powinna być realizowana nieuzbrojonym okiem z odległości 5m.
- Dopuszczalne są różnice w odcieniach kolorów pomiędzy wyrobami skierowanymi do produkcji w różnych partiach produkcyjnych oraz elementami wyrobów wykonanymi różnymi technologiami produkcyjnymi .
- Utrata połysku następuje wprost proporcjonalnie do ekspozycji słonecznej , możliwe jest występowanie plam i przebarwień- nie objęte gwarancją.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w skutek złego magazynowania , transportu , montażu i użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
- Odpowiedzialność Producenta jest ograniczona do wartości reklamowanego towaru dotkniętego wadą.
Okres gwarancji:
- Gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie produktu, firma GRUPA OGRODZENIOWA udziela na okres 24 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem, że użytkowanie odbywa się zgodnie z przeznaczeniem.
- Firma gwarantuje odporność antykorozyjną produktów przez okres 24 miesięcy.
- Zamiana koloru powłok, akcesoria zamkowo-zawiasowe bram i furtek, śruby i nakrętki a także elementy wykonane z tworzyw sztucznych nie są objęte niniejszą gwarancją
- Gwarancja oddzielona jest na błędy produkcyjne oraz na zabezpieczenie antykorozyjne pod warunkiem, że produkty nie są wystawione na działanie temperatury poniżej -20C i powyżej 50C oraz montowane będą w temperaturze nie mniejszej niż 0C.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych w skutek złego magazynowania, transportu, montażu i użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem.
- Gwarancja udzielona jest pod warunkiem, że eksploatacja produktów będzie odbywała się w normalnych warunkach środowiskowych bez kontaktu z substancjami agresywnymi
- Gwarancja ulega skróceniu, gdy produkt został zamontowany w środowisku silnie agresywnym
- Dla produktów zamontowanych w pobliżu terenów przemysłowych wynosi 12 miesięcy.
- Produkty eksploatowane bliżej niż 1000m od linii brzegowej morza nie podlegają gwarancji.
Świadczenia gwarancyjne:
- W okresie gwarancji usuwane są wszelkie wady produktu stwierdzone jako wady produkcji lub materiałów terminie 60 dni od daty wystawienia faktury
- Po wyżej wymienionym terminie odpowiedzialność sprzedawcy wygasa.
- Firma zobowiązuje się do naprawy lub obniżenia ceny zakupu produktu.
- Kwota naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć wartości reklamowanego produktu.
- Kupujący w razie uszkodzeń, usterek, nieprawidłowych lub niepełnych dostaw ma obowiązek spisać z osobą dostarczającą protokół jakościowy i ilościowy.
- Jeżeli stwierdzono występowanie wad powłoki cynku lub malarskiej po dokonaniu trwałego montażu produktu( nie można go zdemontować ) klient nie może domagać się od Producenta ponownego ocynkowania lub malowania, w zaistniałej sytuacji Producent w przypadku uzasadnionych roszczeń dokona naprawy na miejscu u Klienta materiałami renowacyjnymi , które mogą odbiegać odcieniem i strukturą od powłoki oryginalnej.
Świadczenia gwarancyjne nie będą realizowane w przypadku:
- Użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem wyrobu.
- Działania czynników zewnętrznych takich jak: ogień, woda, sole, kwasy, rozpuszczalniki, alkohole, aromaty oraz inne agresywne działające substancje chemiczne np.: cement, wapno, środki ścierające i czyszczące powodujące ubytki materiału lub rysy.
- Anomalnych warunków pogodowych oraz klęsk żywiołowych, zdarzeń losowych.
- Uszkodzeń elementów ogrodzeniowych powstałych wskutek działania sił dynamicznych.
- W przypadku zastosowania do budowy ogrodzenia elementów innego producenta, które są powodem wystąpienia korozji.
- Jeżeli użytkownik nie wyrazi zgody na usunięcie wady w sposób określony przez Producenta.
- Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego transportu, magazynowania wyrobów lub w czasie instalowania.
- Napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie.
- Montażu dokonanego przez osobę niekompetentną i niezgodnie z instrukcją obsługi i montażu lub też zaniechania konserwacji produktu opisanego w instrukcji obsługi.
- Napraw przeprowadzonych przez osoby nieupoważnione.
- Występowania przebarwień , nieznacznych nierówności ocynkowanej powierzchni zewnętrznej oraz tzw. „białej korozji”(będącej wynikiem naturalnego procesu utleniania się cynku)jest zjawiskiem naturalnym , charakterystycznym dla tego rodzaju powłoki antykorozyjnej i nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Zakłóceń w pracy urządzenia sterującego spowodowanych silnym polem magnetycznym pochodzącym od zlokalizowanych w pobliżu urządzeń energetycznych lub radiowych.
- Zastosowania części zamiennych innych producentów niż części oryginalne producenta, bez pisemnej zgody producenta.
- Zwrotom nie podlegają produkty wyprodukowane na indywidualne zamówienie Kupującego .
Uwagi:
- W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionego reklamacji wszelkie koszty z tym związane ponosi zgłaszający reklamację.
- Aby przyspieszyć procedurę rozpatrzenia reklamacji, producent wymaga załączenia do zgłoszenia zdjęcia reklamowanego produktu wraz z wyszczególnieniem powstałej wady.
- Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku, kiedy reklamacja został złożona po okresie gwarancyjnym.
- Złożenie reklamacji nie wydłuża terminu płatności.
- Kupujący ma obowiązek osobiście lub za pomocą osoby upoważnionej dokonać odbioru ilościowego oraz jakościowego , dostarczonego i potwierdzić odbiór czytelnym podpisem .
- W przypadku wysyłki lub odbioru towaru za pośrednictwem przewoźnika dostawa lub odbiór towarów przez przewoźników będzie rozumiana jako dostawa/odbiór przez klienta, i od tego momentu wszelkie ryzyko utraty i uszkodzenia rzeczy zostanie przeniesiona na klienta.
- Na elementach ocynkowanych ogniowo bez powierzchni lakierowanej dopuszcza się występowanie nadlewów cynku o wysokości do 0,5 cm.
- Dopuszcza się tolerancji wymiarowej +/- 5%.
- W przypadku wysyłki towaru za pośrednictwem przewoźnika a Kupujący towaru nie odbierze z przyczyn nie zależnych od Sprzedawcy. Sprzedawca nie ma obowiązku wysyłania towaru ponownie , natomiast Kupujący ma obowiązek odebrać towar z siedziby firmy GRUPA OGRODZENIOWA.
- Gwarancja udzielana jest pod warunkiem, że montaż odbywał się zgodnie z instrukcją i zasadami sztuki budowlanej.
- Sprzedający jest zwolniony z wszelkiej odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili złożenia zamówienia, przedstawienia mu oferty, dostarczenia dokumentu dostawy, a także w innych wypadkach w obowiązujących przepisach prawa.
- Jeżeli spośród towarów dostarczonych i sprzedanych tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od towarów wolnych od wad, uprawnienie Kupującego ogranicza się wyłącznie do towarów wadliwych.
- W żadnym wypadku Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie lub uboczne tj: straty handlowe , utratę spodziewanych zysków lub inne straty pośrednie)
- Towar uważa się za automatycznie przyjęty i pozbawiony wad jeżeli w ciągu 3 dni od daty dostawy Kupujący nie zgłosi żadnych roszczeń.
- Instrukcje montażu, deklaracje zgodności i certyfikaty są dostępne w punkcie sprzedaży firmy GRUPA OGRODZENIOWA.